10 κορυφαία νέα παιχνίδια AI που πρέπει να γνωρίζετε
Εδώ είναι μερικά από τα κορυφαία βιντεοπαιχνίδια που παρουσιάζουν εντυπωσιακή τεχνολογία AI και εμπνέουν την καινοτομία στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών.

Χάρη στα βήματα που έγιναν στην τεχνητή νοημοσύνη, πολλά βιντεοπαιχνίδια διαθέτουν λεπτομερείς κόσμους και σε βάθος χαρακτήρες
- Παραδείγματα παιχνιδιών που έχουν ενσωματώσει AI
The Last of Us / Ο τελευταίος από εμάς
FIFA 22
Red Dead Redemption 2
Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist
XCOM: Enemy Unknown / Εχθρός Άγνωστος
Rocket League
Halo: Combat Evolved
Middle-Earth: Shadow of Mordor
BioShock Infinite
Alien: Isolation / Απομόνωση
The Last of Us: Μέρος I
Με βάση τη δυναμική των επιτυχιών του στο PlayStation 4, το The Last of Us: Part I είναι το re-mastering για το PlayStation 5 παρουσιάζει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην τεχνητή νοημοσύνη του. Οι σύμμαχοι του NPC διαπρέπουν στον εντοπισμό εχθρών και στην προσαρμογή των ενεργειών τους ανάλογα. Είναι επίσης πολύ καλύτεροι στο να κινούνται σε λειτουργία stealth, διατηρώντας πιο αργές και αθόρυβες κινήσεις σε σύγκριση με το αρχικό παιχνίδι PS4. Αυτές οι αναβαθμίσεις διατηρούν τη φορτισμένη ατμόσφαιρα αυτής της αφήγησης επιβίωσης, βυθίζοντας πλήρως τους παίκτες στην ιστορία.
FIFA 22
Το FIFA 22 της EA Sports ζωντανεύει τους ελεγχόμενους από τον άνθρωπο παίκτες και NPC σε παίκτες με τεχνητή νοημοσύνη. Η εταιρεία αναπτύσσει τη μηχανική εκμάθηση για να κάνει τις κινήσεις των μεμονωμένων παικτών πιο ρεαλιστικές, επιτρέποντας στους παίκτες να προσαρμόσουν τα βήματα των παικτών τους. Στη συνέχεια, το FIFA 22 πηγαίνει το παιχνίδι στο επόμενο επίπεδο, ενσταλάσσοντας άλλα NPC με τακτική AI, έτσι ώστε τα NPC να κάνουν επιθετικές διαδρομές μπροστά από το χρόνο και οι αμυντικοί να εργάζονται ενεργά για να διατηρήσουν την αμυντική τους μορφή.
Red Dead Redemption 2
Ως μέρος του χαρτοφυλακίου Rockstar Games, το Red Dead Redemption 2 εμφανίζει προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη που εμπλουτίζει το υποστηρικτικό καστ των NPC. Ένα παράδειγμα αυτού μπορεί να βρεθεί όταν ένα NPC διορθώνεται εάν δεν καταφέρει να απορρίψει σωστά ένα σώμα. Η ικανότητα των NPC να μαθαίνουν από τα λάθη τους και να τροποποιούν τη συμπεριφορά τους κάνει το παιχνίδι ακόμα πιο ζωντανό και συναρπαστικό για τους ανθρώπινους παίκτες.
Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Το Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist έχει γίνει ένα πρότυπο για τη μυστική τεχνητή νοημοσύνη λόγω του τρόπου με τον οποίο τα NPC του ανταποκρίνονται σε αυτά που βλέπουν, σε αυτά που ακούν, σε αυτά που γνωρίζουν στο περιβάλλον τους και στο πώς κατανοούν τα διαφορετικά περιβάλλοντα. Με την τήρηση αυτών των βασικών αρχών, το παιχνίδι παράγει stealth AI που αντιδρά γρήγορα σε επιθέσεις, ενώ διαφοροποιεί τη συμπεριφορά τους κάθε φορά για να κρατά τους ανθρώπους εκτός ισορροπίας.
XCOM: Εχθρός Άγνωστος
Για την επανεκκίνηση της σειράς XCOM, η Firaxis Games όξυνε τα NPC με μια πιο προσεκτική προσέγγιση στο AI της. XCOM: Enemy Unknown περιέχει διαφορετικές ομάδες εχθρών με τις δικές τους επιθετικές, αμυντικές και ειδικές ικανότητες. Το AI μπορεί να αξιολογήσει αυτές τις ικανότητες κατά τη διάρκεια της μάχης, αλλάζοντας τη συμπεριφορά των NPC για να καλύψει τις δυνάμεις τους. Αυτή η αλλαγή έκανε πιο δύσκολο να νικήσουν τα NPC και διαφοροποίησε τη συμπεριφορά των κακών στο XCOM.
Rocket League
Το Rocket League είναι ένα παιχνίδι όπου παίζεις ποδόσφαιρο, αλλά με αυτοκίνητα. Ενώ ορισμένα πρωταθλήματα μπορεί να διαθέτουν αποκλειστικά ανθρώπινες ομάδες, οι παίκτες συχνά συνεργάζονται με συμπαίκτες bot που ελέγχονται από AI για να κερδίσουν παιχνίδια. Αυτά τα ρομπότ της Rocket League μπορούν να εκπαιδευτούν μέσω ενισχυτικής εκμάθησης, αποδίδοντας με εξαιρετικές ταχύτητες κατά τη διάρκεια ανταγωνιστικών αγώνων.
Halo: Combat Evolved
Το είδος shooter πρώτου προσώπου των βιντεοπαιχνιδιών δεν θα ήταν αυτό που είναι σήμερα χωρίς την κυκλοφορία του 2001 του Halo: Combat Evolved και των εχθρών του με τεχνητή νοημοσύνη. Ενώ κάθε κατηγορία εχθρών έχει συγκεκριμένες συμπεριφορές, οι Ελίτ είναι οι πιο εξελιγμένοι αντίπαλοι. Οι ελίτ ξέρουν πώς να αναζητούν κάλυψη όταν δέχονται επίθεση, περιμένουν υπομονετικά να στήσουν ενέδρα σε ανθρώπινους παίκτες ενώ είναι καμουφλαρισμένοι και να κάνουν τις τελευταίες χρεώσεις όταν πρόκειται να πεθάνουν.
Middle-Earth: Shadow of Mordor
Το Middle-Earth: Shadow of Mordor επεκτείνει τις αφηγηματικές του δυνατότητες με το Σύστημα Nemesis. Αυτή η τεχνολογία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη καταγράφει τις ενέργειες του βασικού χαρακτήρα που ελέγχεται από τον άνθρωπο για τους Uruks (κακούς) και τους NPC να αναπαράγονται σε διαλόγους σε όλο το παιχνίδι. Επιπλέον, το σύστημα Nemesis δημιουργεί πλοκές για τους Ουρούκους που σκοτώνουν ή νικούνται από τον κύριο χαρακτήρα. Αυτό επιτρέπει στους κακούς να αναπτύξουν επίσης τις δικές τους προσωπικότητες και ιστορίες, δημιουργώντας έναν πιο ολοκληρωμένο κόσμο.
BioShock Infinite
Το BioShock Infinite προσθέτει μια ανθρώπινη διάσταση στα NPC με τον χαρακτήρα, σύντροφο της AI Elizabeth. Μια αναβάθμιση από προηγούμενες εκδόσεις συνοδών τεχνητής νοημοσύνης, η Ελισάβετ αλληλεπιδρά με το περιβάλλον της, σχολιάζει αυτά που παρατηρεί και πηγαίνει μόνη της να εξερευνήσει. Το NPC ανταποκρίνεται επίσης στις ανάγκες του ελεγχόμενου από τον άνθρωπο πρωταγωνιστή, παρέχοντας προμήθειες, όπλα και άλλα απαραίτητα. Ως αποτέλεσμα, η Ελισάβετ γίνεται ένας αγαπητός χαρακτήρας και δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να αναπτύξουν μια στενότερη σχέση με το παιχνίδι.
Εξωγήινος: Απομόνωση
Το Xenomorph in Alien: Isolation έχει καθιερωθεί ως ένα τρομακτικό NPC λόγω της τεχνητής νοημοσύνης που του δίνει ζωντανά χαρακτηριστικά. Εκτός από την ισχυρή όσφρηση και την ακοή, το πλάσμα χρησιμοποιεί την όραση για να προσαρμοστεί σε αυτό που βλέπει (αντιδρώντας σε έναν παίκτη με ένα όπλο, για παράδειγμα) και μαθαίνει από τον πόνο για να προσαρμόσει την προσέγγισή του. Ένας μετρητής απειλής καθοδηγεί επίσης τη συμπεριφορά του Ξενομόρφου, διασφαλίζοντας τον παίκτη.
ΠΗΓΗ: BULLETIN